donderdag 27 december 2012

Donderdag - 1 na laatste dag

Helaas, het einde van ons vakantieweekje nadert. Morgen hebben we nog een dagje. Ik kan echter wel stellen dat het zowiezo een perfecte week is geweest, zelfs als zou het morgen zo slecht weer zijn dat we niet konden skiën.

Italië, en vooral dit dorpje zijn het terugkeren waard. Dit dorp is helemaal ingesteld op toeristen. Iedereen doet z'n uiterste best om het je naar je zin te maken.
De mensen in de restaurantjes op de pistes werken hard, er is heel veel personeel. Je wordt zeer snel geholpen met altijd een vriendelijk woord.

Ik zag op gegeven moment dat Italianen een zeer oranje gekleurd drankje (warm) namen. Ik vroeg aan het meisje wat dat was. Een regiopunch met molto alcool... En even later kwam ze met het kannetje en mocht ik even ruiken.. het rook heerlijk zoet en sterk. Afijn ook maar een flesje (1lt) gekocht voor 3€.









6 opmerkingen:

  1. Nou wat fijn dat jullie genieten van jullie wel verdiende vakantie. Nog lekker een daggie tegoed . En alvast een goede reis terug. En dan weer fijn terug naar de de fijne aarde. Groetjes jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat de tijd snel he, vooral met zo'n SUPER week!!! 1 troost ook in Fijnaart vliegt de tijd, ondanks de regen!!!!!!!! Geniet van de avond en de laatste skidag morgen, kijk goed uit op de terugreis!!!! Knuff, de Bootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat ziet er dat allemaal lekker uit! Ik kreeg water in m'n mond toen je vertelde over die lokale punch! Mmmmmmmm! En wat een sneeuw zeg! Als hier alle regen als sneeuw was gevallen had het tot aan de dakgoot gelegen! Helaas! Ik hoop dat er niet te veel op je keldervloer staat! Mijn spul staat inmiddels op zolder! Geniet van jullie laatste dagje morgen! En een veilige vlotte terugreis alvast maar eerst nog lekker los van die berg af! Gogogogogogogogogogogogogo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste was dus van nr 4 in de Appelaarseweg! (Mirjam)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus daar skieen is voor herhaling vatbaar.Hier pak ik alvast een oliebol. Een fijne dag nog, en een goede reis terug xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet ervan morgen en goede terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen